CENTRO DARBO LAIKAS

8.00–20.00

PROJEKTAS

Nuorodos

Edukaciniu patirciu bankas

 

logo sm 118

Pagalba

logo footer sm

  

Tv linija

tevu linija internetas

emokykla logo

  

Beneris vieinimui Nr 1

 

 

 

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Veiklos 2022 m. sausio 17–21 d.

409Temos:

  1. Pinigai, kaina.
  2. Aukštyn – žemyn.
  3. Raidė ir garsas D.
  4. Elgesys parduotuvėse, kavinėse ir pan.
  5. Kokie gyvūnai gyvena šiaurės ašigalyje?

      Šią savaitę kalbėjome apie pinigus – kaip jie atrodo, ką reiškia žodžiai banknotas, moneta, vandens ženklas, valiuta, euras, iš kur jie atsiranda tėvelių piniginėse, kaip juos naudoti? Lankstėme pinigines jiems laikyti, taupykles – taupyti. Žaidėme parduotuvę, kavinę atsiskaitinėdami tikrais pinigais J

       Kad geriau įsimintume raidės D formą, bandėme parodyti rankytėmis, marginome, darėme šunelius dalmatinus ir dinozaurus.

       Dar ir dar kartą kalbėjome apie dantukų priežiūrą, gavome dovanų po linksmą knygelę ir dantų šepetuką.

      Aukštyn – žemyn geriausiai įsisavinome lauke, važinėdami rogutėmis nuo kalnelio. Išnaudodami ežero ledą, aiškinomės, ką reiškia žodžiai slidu, slysta, čiuožia. Eksperimentavome, kas  geriau ant slidaus ledo – eiti, ropoti ar šliaužti. Tikrinome ar visi daiktai – akmenukai, medžio šakelės – vienodai gerai slysta.

N U O T R A U K O S

Veiklos 2022 m. sausio 10–14 d.

405Temos:

  1. Knyga, jos dalys. Kaip atsiranda knygos?
  2. Ką reiškia skaičiai knygų puslapiuose? Kiek skaičių pažįstu?
  3. Raidė ir garsas G.
  4. Sausio 13-oji – Laisvės gynėjų diena.

      Šią savaitę daugiau dėmesio skyrėme knygelėms. Aiškinomės kaip jos atsiranda, kokios medžiagos naudojamos, kaip įvardinamos jų dalys. Patys kūrėme bendrą knygelę, kurią pavadinome ,,Vaikų pasakų knyga“, stebėjome, kaip auklėtoja ją surišo.  

    Norėdami kuo geriau įsiminti G raidės formą, atlikome įvairias užduotėles – lipdėme, aplikavome, lankstėme. Galvojome gyvūnų ir paukščių pavadinimus, prasidedančius šiuo garsu.

      Vieną dieną skyrėme Laisvės gynėjų dienai paminėti – spalvinome neužmirštuoles, žiūrėjome vaizdo įrašą.

      Lauke mėgavomės žiemos malonumais – čiuožėme nuo kalnelio, tikrinome, ar slidus ledas, kaip laikosi į ledą įšalę tiltai :) 

N U O T R A U K O S

Veiklos 2022 m. sausio 3–7 d.

200

 

 

       Šią savaitę skyrėme judesiui – judinome ir treniravome viską, ką tik turime. Kojytes treniravome bėgiodami, žaisdami su ledo ritulio lazdomis, stovėdami ant paaukštintos nedidelės plokštumos, basomis stovėdami ant faktūrinių konstruktorių detalių. Rankytes treniravome karpydami, piešdami antspaudukais, lankstydami,  karpydami dekoratyviniais skylmušiais, klijuodami mažas detales, kurdami miestus iš lego kaladėlių, dėliodami trapias figūras ant šviesos stalo.

       Lauke didžiausias džiaugsmas buvo išbandyti čiuožimo nuo kalno priemones.

 

 

N U O T R A U K O S

Veiklos 2021 gruodžio 27–31 d.

    101
 
 
 
       Paskutinę metų savaitę atostogavome, tačiau vis tiek kažką veikėme. Esant trumpai dienai vis labiau ir labiau norėjosi naudoti šviesos stalą – dėlioti ant jo, žaisti su smėliu, naudoti įvairių spalvų ,,stiklą“, piešti. Dar kartą norėjosi pasidžiaugti eglute – aplikavome plastilino žaisliukais, piešėme. Kalbėjome apie ateinančius Tigro metus, iš popieriaus pasidarėme tigriukus.
       Smagu pasidžiaugti, kad Naujus metus pasitinkame su naujais žaisliukais.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Veiklos 2021 spalio 25–29 d.

239

  • Molis, vaškas.
  • Vėlinių papročiai ir tradicijos.
  • Žvaigždės, Grįžulo ratai
  • Skaitmuo 7.
  • Raidės Z, Ž.

      Kalbėjomės apie  Vėlinių papročius ir tradicijas. Iš ko gaminamos žvakės, kodėl jos degamos per Vėlines. ,,Darėme“ žvakes plastilino pagalba bei namų jaukumą suteikiančias dekoracijas – žvakes iš spalvoto kinetinio smėlio.

      Aiškinomės kas tie Grįžulo ratai, skaičiavome iš kelių žvaigždžių jie susideda. Tapėme mūsų pačių išsivaizduojamą žvaigždėtą dangų.

      Tam, kad geriau įsimintume raidės Z formą ,,mezgėme“ kepures, darėme zebrus.

      Nepaminėta neliko ir Helovino šventė – vaikai labai norėjo daryti raganas, šikšnosparnius tam, kad ką nors išgąsdintų.

      Lauke stebėjome pirmųjų šalnų požymius, piešėme, rašėme ant šerkšnu pasidengusių tiltų lentų.

N U O T R A U K O S

Veiklos 2021 spalio 18–22 d.

'102Temos:

  1. Naminiai gyvuliai ir paukščiai.
  2. Pienas, pieno produktai.
  3. Kiaušinis.
  4. Sudėtis, pliusas, skaitmuo 6
  5. Raidė Y.

      Kalbėjome ką veikia ūkininkai, kodėl jie taip vadinami? Ką jie augina savo ūkiuose? Kokią naudą duoda ten gyvenantys gyvūnai? Kūrėme savo fermas – apgyvendinome ten arkliukus, karvytes, avytes, paršelius. Skaičiavome juos, plėtėme ūkius pridėdami jų kuo daugiau. Pasidarėme arkliukus, ant kurių galime „joti“. Bandėme įsiminti žodžius – kamanos, karčiai. Ne mažiau dėmesio skyrėme ir paukščių ūkiams.

     Sudėtinga raidė Y. Tam, kad ją išmoktume, reikia daug pastangų – piešėme, spalvinome, dėliojome ant šviesos stalo, ieškojome knygutėse.

     Lauke stengėmės kuo daugiau judėti – žaidėme žaidimus, spardėme kamuolį.

N U O T R A U K O S

Veiklos 2021 spalio 11–15 d.

452

Temos:

  1. Ąžuolas, beržas, kaštonas.
  2. Ežys, voverė, lapė.
  3. Skaitmuo 5, lygu =
  4. Kairė – dešinė.
  5. Raidė K.

     Mokėmės pažinti medžius – juos stebėjome pasivaikščiojimų metu, grupėje bandėme įvardinti matydami lapą ar sėklą, atlikdami įvairias užduotėles, kurdami įvairius darbelius.

Visada smagu kalbėtis apie žvėris – koks jų gyvenimo būdas, išvaizda, ką jie ėda, ir svarbiausia –  ar nesuės mūsų? :)

     Stengėmės įsiminti kuri rankytė dešinė, kuri kairė.

     Muzikavome, šokome, sportavome, piešėme kreidelėmis ant plytelių, pagaliukais ant smėlio.

N U O T R A U K O S

Veiklos 2021 m. spalio 4–8 d.

101Temos:

  1. Plaukia – skęsta.
  2. Pasaulinė gyvūnijos diena.
  3. Apskritimas, skaitmuo 5.
  4.  Atspindys.
  5. Raidė A .

     Spalio 4 d. minima Pasaulinė gyvūnijos diena, tačiau mes nusprendėme ją minėti visą savaitę – kalbėjome apie gyvūnus, piešėme, spalvinome, lipdėme, kūrėme iš gamtinės medžiagos.

     Lankstėme laivelius, tyrinėjome kas skęsta, kas plaukia.  Ieškojome atspindžių ant vandens bei stebėjome juos per veidrodėlius.

     Pasivaikščiojimų metu mėtėme akmenukus į vandenį stebėdami ratilus bei svarstydami ar jie panašūs į apskritimus.

     Grėbėme lapus, kūrėme Lapsmegenius.

N U O T R A U K O S