CENTRO DARBO LAIKAS

8.00–20.00

PROJEKTAS

Nuorodos

Edukaciniu patirciu bankas

 

logo sm 118

Pagalba

logo footer sm

  

Tv linija

tevu linija internetas

emokykla logo

  

Beneris vieinimui Nr 1

 

 

 

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Veiklos 2022 m. kovo 28–31, balandžio 1 d.

135Temos:

  1. Augalo sandara.
  2. Tulpės, žibuoklės.
  3. Raidė ir garsas Ū.
  4. Skaičių seka iki 15. Trijų dėmenų sudėtis iki 10.
  5. Bitės.

          Bundant gamtai, vis labiau norisi pamatyti žydinčias gėles. Jų gamtoje dar mažai, tačiau grupėje jų tikrai daug – žydi žibutės, tulpės, galvas puošia pavasario karūnos, dygsta Velykų žolytė. Gėles ne tik sėjame, tačiau ir sodiname išsiaiškindami, kad gėlės turi šaknis, stiebus, lapus bei žiedus. Žiedai susiję su bitėmis. Sužinojome, kad jų namelis vadinasi avilys, o durelės laka. Pasistatėme savo avilį, nešėme medų, vaišinome auklėtojas. Žinoma, medų reikia ir suskaičiuoti, o tai jau ne visai lengva užduotis.

Lauke stebėjome besikalančius augalus, pražydusias snieguoles.

N U O T R A U K O S

Veiklos 2022 m. kovo 21–25 d.

192Temos:

  1. Sėklos, sėklelės.
  2. Vanduo.
  3. Raidė ir garsas U.
  4. Gandras, lizdas.
  5. Už ir prieš.

          Saulei šildant vis šilčiau, norisi ką nors pasodinti bei džiaugtis dygstančiais augalais. Pasodinome svogūnų, pasėjome ridikėlių. Darome eksperimentą – ar išdygs citrinos, kurių sėklytes atnešė Gustė. Įvairiausiomis technikomis kūrėme pavasarines gėles.

Pirmadienį kalendoriuje radome parašyta, kad minima Lėlininkų diena. Sudomino ne tik neįprastas žodis, bet ir paskatino pasidomėti, kaip atsiranda lėlės. Nusprendėme pabūti lėlių kūrėjais – kūrėme lėlytes.

Ne ką mažiau svarbi buvo ir antradienį minima Vandens diena. Kalbėjome apie vandens svarbą, tyrinėjome, kaip vanduo gali keliauti ir pasiekti netgi debesis. Piešėme ant vandens, sportavome su indeliais, kuriuose įpilta vandens, žaidėme žaidimus su vandeniu.

Raidė U labai nedraugiška, mažai žodžių prasideda ja. Žodis uoga sukėlė vasaros prisiminimus. Nusprendėme prisiminti kaip atrodo uogos, kokie jų pavadinimai, kokios skaniausios, o nulipdytas iš plastilino tiesiog gundė suvalgyti J

Esant puikiam orui, didžiąją laiko dalį leidome stovyklavietės teritorijoje, kurioje ne tik pramogavome, bet ir klausėmės paukščių garsų, stebėjome juos bei ieškojome jų lizdų.

N U O T R A U K O S

Paroda-konkursas ,,Lainingi jūros gyvūnai“

 098.jpg

                 Ikimokyklinio ugdymo grupės vaikai dalyvauja Klaipėdos  lopšelio-darželio „Traukinukas“  respublikiniame ikimokyklinio ir priešmokyklinio amžiaus vaikų kūrybinių darbų parodoje-konkurse ,,Laimingi jūros gyvūnai“. Vaikai darė darbelius, kuriuos įrėminome ir pasipuošėme grupę. 

https://read.bookcreator.com/S2DwdFOr3LRYWxJks30pdIO9W5J3/JfvS9jIUSxWqgDG8v3xInA

 

 

  

N U O T R A U K O S

Kas tas pyktis?

       2022 m. kovo 10 d. Utenos rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuro visuomenės sveikatos priežiūros specialistė Žydrūnė Bernotienė vedė prevencinį užsiėmimą apie pykčio valdymą. Vaikai ne tik smagiai praleido laiką, bet gavo dovanų knygeles ,,Piktulis“.

  • 1012a
  • 1013a
  • 1017a

Simple Image Gallery Extended

Veiklos 2022 m. kovo 14–18 d.

121

Temos:

  1. Paukščiai, jų balsai.
  2. Inkilai, lizdai.
  3. Raidės ir garsai O,Č.
  4. Birūs produktai.

Kovo 10 d. minima 40 paukščių diena. Norėdami išgvildenti šią temą, jai skyrėme beveik visą savaitę. Kalbėjome apie paukščių gyvenimo būdą, kodėl jie išskrenda bei grįžta, vardinome jų kūno dalis, sukome lizdus, ieškojome inkilų bei lizdų gamtoje, sportavome stovėdami ,,lizduose“, lipdėme, piešėme, štampavome, ieškojome knygelėse.

Žaidėme su kinetiniu bei spalvotu smėliu, išbandydami visas įmanomas jo panaudojimo galimybes.

Pasivaikščiojimų metu džiaugėmės galėdami naudoti gamtinę medžiagą įvairiai kūrybai, dėliojome iš jos raidelių formas, mandalas.  

N U O T R A U K O S

Veiklos 2022 m. sausio 31 d., vasario 1–4 d.

099Temos:

  1. Muziejai, parodos.
  2. Gyvi ir negyvi eksponatai.
  3. Raidė ir garsas R.
  4. Skaitmenys kaimynai. Stačiakampis.
  5. Kaip gyvena žvėrys, paukščiai, žuvys žiemą?

Šią savaitę kalbėjome apie muziejus ir parodas. Aplankėme savo įstaigoje veikiančias parodas. Įdomiausia buvo darželinukės Gustės mamos Vytautės Puščiuvienės tapybos darbų paroda ,,Išsiliejusios spalvos“. Aiškinomės ar skirtingai žmonės kuria, ką jie nori pasakyti savo kūryba, kas svarbu eksponuojant parodą – erdvės, rėmeliai, pakabinimas.

          Stačiakampio sąvokos supratimui darėme bendrą darbą ,,Mūsų sningantis miestas“.

          Su raidele R susipažinome sakydami greitakalbes, kurdami robotukus, spalvindami, rašydami.

          Smagiausia kalbėti apie gamtą – gyvūnus, paukščius, žuvis. Ką jie veikia žiemą, kuo minta? Ta proga darėme sniege miegančią mešką, kabinome ant medžių lesyklėles, lankstėme kiškučius, tapėme ,,Aukso žuvis po ledu“, iš plastilino lipdėme pasirinktą gyvūną.

          Žaidėme žaidimus, dainavome, sportavome.

          Mėgavomės nuostabia žiema. Tyrinėjome sniegą ir ledą – juos spalvinome, darėme sniego gniūžtes, sniego pilis.

NUOTRAUKOS

Veiklos 2022 m. sausio 24–28 d.

899Temos:
1. Arti ir toli.
2. Rutulys.
3. Raidė ir garsas P.
4. Diena ir naktis.
5. Kosmosas.
5. Cheminės priemonės buityje.
Šią savaitę kalbėjome apie dangaus platybes – kosmosą. Žiūrėjome paveikslėlius, video medžiagą, bandėme suprasti kaip toli žvaigždės, mėnulis, saulė. Kūrėme raketas, kuriomis galėtume nuskristi į kitas planetas; bandėme įsivaizduoti kas jose gyvena, kokiais laivais jie skraido. Darėme eksperimentą – miltų, vandens, pipečių pagalba formavome mėnulio paviršių su krateriais.
Įvairiausiomis priemonėmis bandėme įsiminti raidės P formą. Sekėme ir vaidinome pasaką ,,Pirštinė“. Klausėmės pasakos „Mėnulio lokiai“, kūrėme erdvinį darbelį su miegančiais lokiais.
Žaidimų kambaryje mokėmės žaisti stalo tenisą bei stalo futbolą.
Išsiaiškinome, kad mėnulis ir planetos yra rutulio formos. Iš rutulių pastatėme Besmegenius bei pasidarėme nuostabius sniego ledinukus ant pagaliuko.
Pasivaikščiojimų metu tyrinėjome upelį žiemą:
Ar jame vanduo šiltas, jei jis neužšąla?
Ar sniegas skęsta?
Kalbėjome apie chemines medžiagas buityje: kam ir kodėl tėveliai jas naudoja, kodėl jų negalima liesti, gerti, uostyti, laižyti. Kaip žymimos tokios pakuotės? Ką daryti, jei netyčia jomis apsipylėme, pauostėme?