CENTER WORKING TIME

8.00- 20.00

Campsite „Sudeikiai“

Links

ikitevu linija internetasemokykla logo

 

vt

 

 

smm logo thumb other119 76

elektrumbaner

 

saugoksavotapatybe

 

120x60 vietoves

  

 

 

 

 

 

 

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Veiklos 2022 m. kovo 14–18 d.

121

Temos:

  1. Paukščiai, jų balsai.
  2. Inkilai, lizdai.
  3. Raidės ir garsai O,Č.
  4. Birūs produktai.

Kovo 10 d. minima 40 paukščių diena. Norėdami išgvildenti šią temą, jai skyrėme beveik visą savaitę. Kalbėjome apie paukščių gyvenimo būdą, kodėl jie išskrenda bei grįžta, vardinome jų kūno dalis, sukome lizdus, ieškojome inkilų bei lizdų gamtoje, sportavome stovėdami ,,lizduose“, lipdėme, piešėme, štampavome, ieškojome knygelėse.

Žaidėme su kinetiniu bei spalvotu smėliu, išbandydami visas įmanomas jo panaudojimo galimybes.

Pasivaikščiojimų metu džiaugėmės galėdami naudoti gamtinę medžiagą įvairiai kūrybai, dėliojome iš jos raidelių formas, mandalas.  

N U O T R A U K O S

Veiklos 2022 m. sausio 31 d., vasario 1–4 d.

099Temos:

  1. Muziejai, parodos.
  2. Gyvi ir negyvi eksponatai.
  3. Raidė ir garsas R.
  4. Skaitmenys kaimynai. Stačiakampis.
  5. Kaip gyvena žvėrys, paukščiai, žuvys žiemą?

Šią savaitę kalbėjome apie muziejus ir parodas. Aplankėme savo įstaigoje veikiančias parodas. Įdomiausia buvo darželinukės Gustės mamos Vytautės Puščiuvienės tapybos darbų paroda ,,Išsiliejusios spalvos“. Aiškinomės ar skirtingai žmonės kuria, ką jie nori pasakyti savo kūryba, kas svarbu eksponuojant parodą – erdvės, rėmeliai, pakabinimas.

          Stačiakampio sąvokos supratimui darėme bendrą darbą ,,Mūsų sningantis miestas“.

          Su raidele R susipažinome sakydami greitakalbes, kurdami robotukus, spalvindami, rašydami.

          Smagiausia kalbėti apie gamtą – gyvūnus, paukščius, žuvis. Ką jie veikia žiemą, kuo minta? Ta proga darėme sniege miegančią mešką, kabinome ant medžių lesyklėles, lankstėme kiškučius, tapėme ,,Aukso žuvis po ledu“, iš plastilino lipdėme pasirinktą gyvūną.

          Žaidėme žaidimus, dainavome, sportavome.

          Mėgavomės nuostabia žiema. Tyrinėjome sniegą ir ledą – juos spalvinome, darėme sniego gniūžtes, sniego pilis.

NUOTRAUKOS

Veiklos 2022 m. sausio 24–28 d.

899Temos:
1. Arti ir toli.
2. Rutulys.
3. Raidė ir garsas P.
4. Diena ir naktis.
5. Kosmosas.
5. Cheminės priemonės buityje.
Šią savaitę kalbėjome apie dangaus platybes – kosmosą. Žiūrėjome paveikslėlius, video medžiagą, bandėme suprasti kaip toli žvaigždės, mėnulis, saulė. Kūrėme raketas, kuriomis galėtume nuskristi į kitas planetas; bandėme įsivaizduoti kas jose gyvena, kokiais laivais jie skraido. Darėme eksperimentą – miltų, vandens, pipečių pagalba formavome mėnulio paviršių su krateriais.
Įvairiausiomis priemonėmis bandėme įsiminti raidės P formą. Sekėme ir vaidinome pasaką ,,Pirštinė“. Klausėmės pasakos „Mėnulio lokiai“, kūrėme erdvinį darbelį su miegančiais lokiais.
Žaidimų kambaryje mokėmės žaisti stalo tenisą bei stalo futbolą.
Išsiaiškinome, kad mėnulis ir planetos yra rutulio formos. Iš rutulių pastatėme Besmegenius bei pasidarėme nuostabius sniego ledinukus ant pagaliuko.
Pasivaikščiojimų metu tyrinėjome upelį žiemą:
Ar jame vanduo šiltas, jei jis neužšąla?
Ar sniegas skęsta?
Kalbėjome apie chemines medžiagas buityje: kam ir kodėl tėveliai jas naudoja, kodėl jų negalima liesti, gerti, uostyti, laižyti. Kaip žymimos tokios pakuotės? Ką daryti, jei netyčia jomis apsipylėme, pauostėme?

Veiklos 2022 m. sausio 17–21 d.

409Temos:

  1. Pinigai, kaina.
  2. Aukštyn – žemyn.
  3. Raidė ir garsas D.
  4. Elgesys parduotuvėse, kavinėse ir pan.
  5. Kokie gyvūnai gyvena šiaurės ašigalyje?

      Šią savaitę kalbėjome apie pinigus – kaip jie atrodo, ką reiškia žodžiai banknotas, moneta, vandens ženklas, valiuta, euras, iš kur jie atsiranda tėvelių piniginėse, kaip juos naudoti? Lankstėme pinigines jiems laikyti, taupykles – taupyti. Žaidėme parduotuvę, kavinę atsiskaitinėdami tikrais pinigais J

       Kad geriau įsimintume raidės D formą, bandėme parodyti rankytėmis, marginome, darėme šunelius dalmatinus ir dinozaurus.

       Dar ir dar kartą kalbėjome apie dantukų priežiūrą, gavome dovanų po linksmą knygelę ir dantų šepetuką.

      Aukštyn – žemyn geriausiai įsisavinome lauke, važinėdami rogutėmis nuo kalnelio. Išnaudodami ežero ledą, aiškinomės, ką reiškia žodžiai slidu, slysta, čiuožia. Eksperimentavome, kas  geriau ant slidaus ledo – eiti, ropoti ar šliaužti. Tikrinome ar visi daiktai – akmenukai, medžio šakelės – vienodai gerai slysta.

N U O T R A U K O S