CENTRO DARBO LAIKAS

8.00–20.00

.

Nuorodos

Tv linija

 

Inovatyvios ugdymosi veiklos lauko aplinkose kiekvieno vaiko pazangai

  

Edukaciniu patirciu bankas

tevu linija internetas

 

  

emokykla logo

 

vt

 

 

smm logo thumb other119 76

elektrumbaner

 

saugoksavotapatybe

 

120x60 vietoves

  

 

 

 

 

 

 

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

2020 m. balandžio 14–17 d.

Ši savaitė tęsėsi darbuojantis elektroninėje erdvėje. Džiaugiamės tėvelių ir vaikučių aktyvumu. Ačiū.

Savaitės temos:

  1. Sėklų karalystė.
  2. Lyginimas pagal du požymius.
  3. Žalia spalva.
  4. Raidė S.
  5. Ką ir kaip dirba ūkininkai?

                     Kūrėme: ,,Spalvota saulytė“ (erdvinis darbelis, karpymas, klijavimas), ,,Gėlytė“ (aplikacija iš siūlų, spalvotų popierėlių, žirnių, pupelių, gamtinės medžiagos), ,,Marginimas“ (antspaudavimas daržovių antspaudais), ,,Raidė S“ (piešimas, aplikavimas), ,,Žalias lapelis“ (marginimas įvairiomis žaliomis priemonėmis: dažais, spalvotu popieriumi, plastilinu, gamtine medžiaga), ,,Mašina“ (konstravimasis iš popierinių dėžučių), ,,Žirnis“ (plastilinas, gamtinė medžiaga).

                      Klausėmės eilėraštukų, pasakų (parinktų pagal temas), žiūrėjome filmukus, mokėmės raidę S, tyrinėjome, skaičiavome, stebėjome, susipažinome su įvairiomis sėklomis, aiškinomės, kur sėklas galima rasti, ko reikia, kad jos dygtų ir gerai augtų daigai. Susipažinome su žemės dirbimo technika, ką ir koks padargas atlieka.

N U O T R A U K O S

Veiklos 2020 m. balandžio 6–10 d.

Ši savaitė tęsėsi darbuojantis elektroninėje erdvėje. Džiaugiamės tėvelių ir vaikučių aktyvumu. Ačiū.

Savaitės temos:

  1. Velykų papročiai ir tradicijos.
  2. Naminiai paukščiai.
  3. Margutis 
  4. Raidė U.
  5. Sąvokos už – prieš, į kairę – į dešinę.

                      Kūrėme: ,,Gaidžiukas“ (erdvinis darbelis, karpymas, klijavimas), ,,Viščiukas“  (aplikacija iš siūlų, spalvotų popierėlių, žirnių, pupelių), ,,Višta“ (piešimas rankytės apvedžiojimo pagalba, karpymas, klijavimas, piešimas apvalaus daikto pagalba), ,,Margučių laikiklis“ (erdvinis darbelis iš kiaušinių dėklo, spalvinimas), ,,Margutis“ (marginimas įvairiomis priemonėmis: dažais, spalvotu popieriumi, plastilinu), ,,Zuikutis“ (lankstymas), ,,Plunksnos“ (piešimas ir štampavimas plunksnos pagalba), ,,Paukščio lizdas“ (karpymas, klijavimas).

                      Klausėmės eilėraštukų, pasakų (parinktų pagal temas), mokėmės raidę U, tyrinėjome, skaičiavome, stebėjome, susipažinome su naminiais paukščiais, muzikavome, sportavome.

N U O T R A U K O S

2020 m. kovo 30, 31 d., balandžio 1–3 d.

      117Ši savaitė buvo kitokia tiek auklėtojoms, tiek tėveliams – teko dirbti žiūrint į ekraną. Auklėtojos ruošė užduotėles vaikams elektroninėje erdvėje. Teko parinkti tokias užduotėles, kurias vaikai galėtų atlikti turimomis priemonėmis, padedant arba nepadedant tėveliams. Aktyvumas kiekvieną dieną buvo stulbinantis – vaikai dirbo iš peties. Šauniai darbavosi ir tėveliai.

      Labai labai tuo džiaugiamės.

      Savaitės temos:

  1. Parlekiantys paukščiai, inkilas.
  2. Geometrinės figūros.
  3. Ginčas. Kas tai?
  4. Raidė Č.
  5. Sąvokos didelis – mažas.

                     Kūrėme: ,,Pempė“ (erdvinis darbelis, karpymas, klijavimas, piešimas), ,,Pempės lizdas“ (aplikavimas, karpymas, skaičius 4, spalvos – juoda ir pilka), ,,Č“ (piešimas, aplikavimas), ,,Varnėnas“ (karpymas, klijavimas), ,,Inkilas“ (geometrinių figūrų kirpimas, įvardinimas, klijavimas), ,,Gandras“ (aplikacija naudojant vatos tamponėlius ir ausų krapštukus), ,,Gandro lizdas“ (įvairios priemonės: tampomas popierius, siūlai, gamtinė medžiaga, popierius).

                      Šią savaitę ne tik kūrėme, bet ir klausėmės eilėraštukų, žiūrėjome video filmukus (parinktus pagal temas), mokėmės raides, kartojomės spalvų pavadinimus, aptarėm geometrinių figūrų pavadinimus.

                      Savaitės deimančiukai:

  •  su tėveliu padarytas TIKRAS inkilas :);
  •  namuose nėra juodo popieriaus? Rasta išeitis – nuspalvinom baltą juoda spalva! :)
  • N U O T R A U K O S

Veiklos 2020 m. kovo 2–6 d.

Temos:

  1. Kaziuko mugė.
  2. Pinigai, vienoda vertė, mainai.
  3. Raidė O.

 Kūrėme: „Puodynė“ (aplikacija plastilinu), „Verba“ (aplikacija gamtine medžiaga), „Tulpės“ (klijavimas), „Riestainis“ (lipdymas), „Draugystės apyrankė“ (karpymas, piešimas), „Inkilėlis“ (erdvinis darbelis).

Kalbėjome:

  1. Apie Kaziuko mugę – kodėl taip vadinasi, nuo kada švenčiama, kas būdinga šiai mugei.
  2. Pinigai, mainai.

Pasivaikščiojimų lauke metu džiaugėmės kvepiančiu pavasariu.

Aktyviai dalyvavome Kaziuko mugėje.

N U O T R A U K O S

Veiklos 2020 m. vasario 24 – 28 d.

P1630011Temos:

  1. Vieversio diena.
  2. Užgavėnės.
  3. Bundančios gėlės – snieguolės, tulpės.
  4. Kaip apsisaugoti nuo virusų?
  5. Sąvoka

 

Kūrėme: „Vieversėlis“ (erdvinis darbelis iš popieriaus), „Kaukė“ (Užgavėnių kaukės įvairia technika), „Tulpės“ (lankstymas), „Atvirukas“ (monotipijos technika).

Kalbėjome:

  1. Apie vieversį, klausėmės jo čirenimo, bandėme pakartoti.
  2. Apie Užgavėnių papročius.
  3. Su sveikatos priežiūros specialiste aiškinomės, kaip galime apsisaugoti nuo virusų.

Pasivaikščiojimų lauke metu stebėjome dygstančias tulpes, žydinčias snieguoles, ieškojome sliekų, vabalų. Iškritus sniegui lipdėme mažus Besmegenius, ant pagaliukų darėme ,,ledinukus“.

Su Sudeikių bendruomene šventėme Užgavėnių šventę.

Sudeikių daugiafunkciame centre veikia Gustės ir Viltės atvirukų parodėlė, atlikta monotipijos technika.

N U O T R A U K O S

Veiklos 2020 m. vasario 17 – 21 d.

 Temos:

308

      Elgesys prie stalo – šakutė, šaukštas, ranka.      Kūrėme: „Visureigis“ (erdvinis darbelis iš kiaušinių pakuotės), „Paukštis“ (rankytės apvedžiojimas, spalvinimas), „Krepšelis“ (lankstymas), „Atvirukas vasarai“ (gamtinė medžiaga, džiovintos žolelės), „Puodynė“ (marginimas), „Saldainių pakuotė Kiškis“ (karpymas, klijavimas).Pavasario ženklų ieškojimas.

  1. Kaip pakuojamos prekės?
  2. Žodžio aplink sąvoka.

Tyrinėjome įvairias daiktų pakuotes – dėžes, dėžutes įvairiems daiktams, butelius, stiklainius skysčiams, įvairias pakuotes maisto produktams, pakavimo priemones dūžtantiems daiktams.

Kalbėjome:

  1. Apie tinkamą elgesį prie stalo, akcentuodami kuo ką valgome.
  2. Kam reikalingos pakuotės, iš ko gaminamos? Aiškinomės, kaip pakuojami trapūs, dūžtantys daiktai, kokios priemonės naudojamos. Pakavome įvairius žaislus naudodami pakavimo plėvelę.

Pasivaikščiojimų lauke metu džiaugėmės nuostabiu oru, pramogavome, žaidėme.

N U O T R A U K O S

Veiklos 2020 m. vasario 3–5 d.

IMG 20200207 080505 HDR

Temos:

  1. Žiemojantys paukščiai. Kas lankosi lesyklėlėje? Zylė, sniegena, žvirblis.
  2. Paukščių balsai. Plunksnos.
  3. Kambariniai paukščiai – kanarėlė, papūga.
  4. Įvairūs žaidimai ir užduotėlės raidžių pažinimui.
  5. Žodžio daugiausia sąvoka.

Kūrėme: „Zylė ir sniegena“ (erdvinis darbelis iš popieriaus), „Plunksna“ (karpymas), „Plunksna“ (pieštukai, akvarelė), „Lesyklėlė ir paukšteliai“ (erdvinė aplikacija), „Kanarėlė“ (lipdymas), „Narvelis kanarėlei“ (erdvinis darbelis, karpymas, klijavimas), „Papūga“ (guašas).

Tyrinėjome plunksnas.

Kalbėjome:

  1. Apie žiemojančius paukščius, jų lesinimą žiemą, kodėl tai naudinga tiek paukščiams, tiek mums.
  2. Kaip galima laikyti paukščius namuose?
  3. Ledas – smagumai ir pavojai.

Pasivaikščiojimų lauke metu stebėjome paukščius, klausėmės jų garsų. Džiaugėmės užšalusia bala. Stebėjome ežero ledą.

N U O T R A U K O S