CENTRO DARBO LAIKAS

8.00–20.00

.

Nuorodos

Inovatyvios ugdymosi veiklos lauko aplinkose kiekvieno vaiko pazangai

Tv linija

tevu linija internetas

ikiemokykla logo

 

vt

 

 

smm logo thumb other119 76

elektrumbaner

 

saugoksavotapatybe

 

120x60 vietoves

  

 

 

 

 

 

 

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Veiklos 2019 m. balandžio 1–5 d.

   P1610142  Kalbėjomės šiomis temomis: „Ką veikia pabudę skruzdėlės“, „Paukščių įvairovė“, „Saulutė ne visada draugas. Kaip apsaugoti akytes nuo saulės spindulių?“

      Kūrėme: „Žibuoklės“ (štampavimas pirštukais), „Paukštis“ (pavasarinė dekoracija, aplikavimas, piešimas, marginimas), „Narcizas “ (erdvinė aplikacija), „Skruzdėlė“ (lipdymas, gamtinė medžiaga), „Kepurė su snapeliu“ (kirpimas, marginimas, spalvinimas).

       Veikla gamtoje:

  1. Stebėjome paukščius centro kieme, pasivaikščiojimų ežero pakrante metu. Paukščių įvairovė.
  2.  Stebėjome dygstančius ir pradedančius žydėti augalus centro kieme ir ežero pakrantėje. Bandėme įvardinti žydinčių augalų spalvas.
  3. Stebėjome skruzdėles.
N U O T R A U K O S

Veiklos 2019 m. kovo 25–29 d.

     IMG 20190318 171641 Kalbėjomės šiomis temomis: „Miestas“, „Varnėno gyvenimo būdas“, „Ko reikia, kad augalai augtų?“

      Kūrėme: „Varnėnas“ (aplikacija, spalvinimas), „Sraigytės“ (gamtinė medžiaga, aplikacija), „Miestas“ (piešimas ant baltos lentos), „Gandras“ (kūrybinis darbelis, gamtinė medžiaga), „Teatras“ (teatro lėlių kūrimas).

      Visuomenės sveikatos priežiūros specialistė Žydrūnė Bernotienė kalbėjosi su vaikais apie vandens svarbą žmogaus gyvenime.

      Dalyvaujame Utenos sveikatos biuro organizuojamame kūrybiškumo konkurse, skirto pasaulinėms žemės ir vandens dienoms paminėti.

      Veikla gamtoje:

  1. Stebėjome paukščius. Aiškinomės kokius lizdus suka, ką naudoja savo lizdų sukimui.
  2. Stebėjome dygstančius augalus ant palangės ir lauke. Ieškojome pražydusias snieguoles.
  3. Stebėjome nudžiūvusias gėles. Aiškinomės, kur dingo sėklytės iš likusių stabarų.

N U O T R A U K O S

Veiklos 2019 m. kovo 18–22 d.

      Kalbėjomės šiomis temomis: „Žemės diena“, „Vandens diena“, „Ar keičiasi mūsų apranga pavasarėjant?“

P1610079

      Kūrėme: „Pempė“ (piešimas kreidelėmis, spalvinimas), „Varlytė“ (gamtinė medžiaga, erdvinė aplikacija), „Boružėlė“ (karpymas, erdvinė aplikacija), „Veidrodėli, veidrodėti, kas pasaulyje gražiausia?“ (veidrodėlio puošimas, autoportreto kūrimas), „Pica“ (šviesos stalas, geometrinės figūros), „Žemė“ (gaublio stebėjimas, piešimas).
      Veikla gamtoje:
     1. Stebėjome vandens telkinius – ežerą, upelį, balą. Stebėjome po žiemos ,,atsiradusias“ šiukšles, kalbėjome kaip jas turėtume rūšiuoti.
      2. Kalbėjome apie augalus. Saulės šviesos, šilumos, vandens ir žemės svarba augalams. Stebėjome augalus gamtoje, grupėje sėjome sėklas.
        3. Vykdėme edukacinę programą „Gamtos ir istorijos paminklai“. Žygiavome prie Alkų kalno, aplankėme šimtamečius ąžuolus. Stebėjome, iš kur atsiranda sula, ragavome beržo sulos.

N U O T R A U K O S

Veiklos 2019 m. kovo 12–15 d.

    135   Kalbėjomės šiomis temomis: „Kodėl minima 40–ties paukščių diena?“, „Naminiai ir laukiniai paukščiai: kūno dalys, balsai“, „Kam reikalingas vanduo?“, „Kas gaminama iš medžio?“

      Kūrėme: „Paukštis“ (piešimas kreidelėmis, spalvinimas), „Plunksna“ (piešimas naudojant pūtimo techniką), „Ananasas“ (spalvinimas guašu), „Rožytės“ (gamtinė medžiaga, modelinas, apskritimo forma),  „Kam reikalingas vanduo“ (aplikavimas, piešimas), „Laivelis“ (lankstymas, piešimas).

      Gamtoje stebėjome grįžtančius paukščius, skaičiavom, klausėm jų balsų, ieškojom iškabintų inkilų. Stebėjome upelio tėkmę, plukdėme laivelius.

      Tyrinėjome, kas pagaminta iš medžio. Stebėjome, kaip apdorojamas medis. Bandėme nusakyti jo bruožus: švelnus, šiurkštus, sunkus, lengvas, šviesus, tamsus. Uodėme ką tik apdoroto  medžio kvapą.

N U O T R A U K O S

Veiklos 2019 m. kovo 4–8 d.

    P1600810  Kalbėjomės temomis: „Kaziuko mugė – tradicijos“, „Kokius blynus kepa mamos, močiutės“, „Ar Lietuvoje gyvena vėžliai“.

    Kūrėme: „Geometrinės figūros šviesos stalui“ (spalvinimas), „Karvytė“ (aplikavimas, spalvinimas), „Blynai“ (aplikavimas popieriumi, plastilinu), „Vėžliukas“ (spalvinimas, lankstymas),  „Kiek gėlytė turi žiedų“ (skaičiavimas, aplikavimas sagomis), „Draugo portretas“ (piešimas ant „veido“).

     Gamtoje stebėjome debesis – spalvas, formas, judėjimą.

     Dalyvavome Kaziuko mugėje, šventėme Užgavėnes. Žaidėme kavinę, sportavome.

N U O T R A U K O S

Užgavėnės

P1600841Jeigu dar kažkas nežino,

Ėjom šiandien kepti blynų.

Vežėm čia mašiną miltų,

Ir aliejaus, kad nesviltų.

Dešimt kibirų uogienės,

Ir nelauksim vakarienės.

Valgysim kol dar karšti,

Nes blogai pilvai tušti.

Šiandien turim būti sotūs,

Kad sėkmė visiems šypsotūs!

  • P1600822
  • P1600825
  • P1600828
  • P1600831
  • P1600835
  • P1600837
  • P1600840
  • P1600841

Simple Image Gallery Extended

 

Veiklos 2019 m. vasario 25–28 d., kovo 1 d.

      P1600638Vieversio dienai paminėti klausėme paukščių balsų, bandėme juos pamėgdžioti, darėme darbelį iš servetėlių „Paukštis“.

      Kūrėme: „Verba“ (aplikavimas iš gamtinės medžiagos bei grafikos technika), piešėme akvarele ant šviesos stalo, aplikavome kukurūzų lazdelėmis, „Snieguolės“ (aplikacija), „Ledinukai“ (lipdymas iš modelino, štampavimas, spalvinimas).

      Kasdien ėjome į lauką, ieškojome pavasario požymių gyvojoje ir negyvojoje gamtoje. Rinkome gamtinę medžiagą, stebėjome pamerktas grupėje alksnio šakeles: nuo žirginėlių kaitos iki pirmų lapelių atsiradimo.

     Šviesos stalo pagalba tyrinėjome šlapią smėlį, jo savybes.

     Sportavome, muzikavome.

N U O T R A U K O S