Kalbėjomės apie tai, kas šliaužia, ropoja, skrenda, bėgioja. Daug dėmesio skyrėme sraigei ir jos nameliui, sliekams – kokią naudą jie duoda, kur gyvena, kuo minta. Domėjomės bičių gyvenimo ypatumais, vapsvoms – ar tikrai jos tokios piktos. Turtinome žodyną naujais žodžiais kalbėdami apie daržoves, aiškindamiesi, kur jos auga, kokia jų spalva, kokius valgius gaminame iš daržovių, kuo naudingos jų sultys. Mynėme mįsles. Ieškojome garso ir raidės L – galvojome žodžius su šia raide. Klausėmės eilėraštukų.
Kūrėme „Sraigę“ (lankstymas, klijavimas, spalvinimas), „Sliekas“ (lipdymas, erdvinė aplikacija), „Bitės“ (piešimas ant magnetinės lentos), „L“ (lankstymas, marginimas), „Mano spalvotas vabalas“ (karpymas, spalvinimas), „Šimtakojis“ (gamtinė medžiaga, piešimas kreidelėmis).
Mokėmės skaičiuoti ir pažinti skaičių 4, lyginti ilgius matuodami nulipdytus sliekus, skaičiavome šimtakojo kojas, jungėme taškus, aiškinomės, kas ta spiralė.
Tyrinėjome sraiges tiek gamtoje, tiek grupėje, prie ežero žiemoti besiruošiančius vabalus po lapais, kelmuose, ieškojome ir per padidinimo stiklą stebėjome sliekus.
Piešėme daržovės su jų pačių lapais ir stebėjome, kokia spalva jie piešia. Skanavome šviežiai spaustas įvairių daržovių sultis, įvardinome jų skonius.
Sportavome: žaidėme judriuosius žaidimus tiek grupėje, tiek lauke imituodami sraigių, vabalų, sliekų judesius (ropojome, šliaužėme) bei judriuosius žaidimus su daržovių kortelėmis, vaikščiojome paaukštinta plokštuma. Važinėjomės paspirtukais, dviratukais.