CENTRO DARBO LAIKAS

8.00–20.00

.

Nuorodos

Tv linija

 

Inovatyvios ugdymosi veiklos lauko aplinkose kiekvieno vaiko pazangai

  

Edukaciniu patirciu bankas

tevu linija internetas

 

  

emokykla logo

 

vt

 

 

smm logo thumb other119 76

elektrumbaner

 

saugoksavotapatybe

 

120x60 vietoves

  

 

 

 

 

 

 

Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

2020 m. gegužės 18–22 d.

     Savaitės temos:

  1. Aš ir mano draugas.
  2. Kelio ženklai.
  3. Traumos.
  4. Erdvinė figūra kubas.

       Kūrėme: ,,Piešinys draugui“ (piešimas pasirinktomis priemonėmis), ,,Kelio ženklas“ (skiautinė aplikacija), ,,Laivas“ (karpymas, klijavimas, spalvinimas),  ,,Narcizai“ (erdvinis darbelis). ,,Antytė“ (plastilinas), ,,Raketa“ (erdvinis darbelis su gamtine medžiaga), ,,Ralio mašinytė“ (piešimas, karpymas, aplikavimas lipdukais), ,,Voras“ (piešimas ant neįprastų paviršių).

      Kalbėjome:

  1. Ko labiausiai pasiilgome darželyje – draugų, žaislų, žaidimų?
  2. Aptarėme, kokius kelio ženklus pažįstame, ką jie reiškia? Kokie kelio ženklai nurodo pėsčiųjų ir dviračių takus? Ar ralio vairuotojai laikosi kelio ženklų?
  3. Vaistinėlė, kas joje yra? Kas kam naudojama? Kas yra trauma, kaip jos išvengti?
  4. Tyrinėjome pavasarinį grybą briedžiuką.
  5. Skaičiavome, kartojomės raides, lavinome rankytes piešdami banguotas linijas, tvarkėmės žaisliukus, žaidėme įvairius žaidimus grupėje ir lauke.

 

  • 001
  • 003
  • 005
  • 007
  • 009
  • 011
  • 013
  • 015
  • 017
  • 019
  • 021
  • 023
  • 025
  • 027
  • 029
  • 030
  • 031
  • 032
  • 035
  • 102
  • 105
  • 107

Simple Image Gallery Extended

2020 m. gegužės 11 – 15 d.

Savaitės temos:

  1. Aš toks, koks esu.
  2. Kūno dalys.
  3. Kas mano viduje?
  4. Raidžių kartojimas.
  5. Mano draugas – koks jis?

Kūrėme: ,,Mano nuotaika“ (emocijos piešimas), ,,Man patinka toks puodelis“ (kūrybinis darbas), ,,Emocijų lėlytė“ (erdvinis darbelis),  ,,Kas mano viduje“ (piešimas, kirpimas, klijavimas). ,,Laumžirgis“ (karpymas, klijavimas, spalvinimas), ,,Vaivorykštė“ (spalvinimas nustatytomis spalvomis), ,,Skėtis“ (įvairios technikos), ,,Lubinai“ (pirštukų spaudavimas), ,,Skaičiavimo mašinėlė“ (karpymas, klijavimas), ,,Mano portretas“ (savęs piešimas, žiūrint į veidrodį), ,,Gėlytės“ (erdvinė aplikacija).

Klausėmės eilėraštukų, pasakų (parinktų pagal temas), žiūrėjome filmukus, muzikavome, šokome, tyrinėjome, skaičiavome, kartojomės raides, susipažinome su kūno vidaus organais.

Džiaugiamės tėvelių ir vaikučių aktyvumu. Ačiū.

N U O T R A U K O S

2020 m. gegužės 4 – 8 d.

Savaitės temos:

  1. Pavasario žiedai: sodo, miško, vandens, pievos, gėlyno.
  2. Pievos, vandens gyvūnai.
  3. Raidė Ū.
  4. Skaičiai iki 10.

Kūrėme: ,,Obels žiedas“ (karpymas, klijavimas, aplikavimas vatos tamponėliais, piešimas įvairiomis technikomis), ,,Drugelis“ (piešimas su vadovu), ,,Pakalnutė“ (piešimas, aplikavimas popieriaus rutuliukais), ,,Raidė Ū“ (gamtinė medžiaga), ,,Žydintis medis“ (gamtinė medžiaga), ,,Pienės pūkas“ (pirštukų spaudavimas), ,,Boružėlė“ (karpymas), ,,Sraigė“ (įvairios technikos), ,,Ramunė“ (plastilinas, ausų krapštukai), ,,Lelija“ (karpymas, klijavimas), ,,Varlytė“ (erdvinė aplikacija), ,,Narcizai ir hiacintai“ (erdvinė aplikacija).

Klausėmės eilėraštukų, pasakų (parinktų pagal temas), žiūrėjome filmukus, muzikavome, šokome, mokėmės raidę Ū, tyrinėjome, skaičiavome, susipažinome su keletu gyvūnų.

Džiaugiamės tėvelių ir vaikučių aktyvumu. Ačiū.

N U O T R A U K O S

2020 m. balandžio 27–30 d.

Savaitės temos:

  1. Šeima.
  2. Mamytė.
  3. Raidė M.
  4. Aukštas – žemas.

      Kūrėme: ,,Mamytės šukuosena“ (karpymas, klijavimas, piešimas įvairiomis technikomis), ,,Gyvūnai irgi turi mamas“  (dėlionės), ,,Jausmų puodelis“ (piešimas, spalvinimas), ,,Raidė M“ (įvairios technikos, gamtinė medžiaga), ,,Vaza“ (erdvinis darbas), ,,Atvirukas močiutei“ (rankyčių spaudavimas), ,,Skaičiai ir raidės“ (gamtinė medžiaga), ,,Tulpės“ (spaudavimas šakutės pagalba), ,,Skaičių loto“ (gamtinė medžiaga), ,,Gėlytė mamytei“ (aplikacija), ,,Drugelis“ (karpymas).

     Klausėmės eilėraštukų, pasakų (parinktų pagal temas), žiūrėjome filmukus, mokėmės raidę M, tyrinėjome, skaičiavome, stebėjome šešėlius.

     Džiaugiamės tėvelių ir vaikučių aktyvumu. Ačiū.

N U O T R A U K O S

2020 m. balandžio 20–24 d.

Ši savaitė tęsėsi darbuojantis elektroninėje erdvėje. Džiaugiamės tėvelių ir vaikučių aktyvumu. Ačiū.

Savaitės temos:

  1.  Vabalai.
  2. Raidė Š.
  3. Skaičių seka iki 10.
  4. Geometrinė figūra šešiakampis.

                     Kūrėme: ,,Drugelis“ (popieriaus ritinėliai, klijavimas, spalvinimas, aplikavimas), ,,Boružė“ (štampavimas pirštukais), ,,Raidė Š“ (įvairios technikos), ,,Skruzdėlė“ (erdvinis darbelis iš antrinių medžiagų), ,,Bitė“ (įvairios technikos), ,,Voras“ (erdvinis darbelis).

                      Klausėmės eilėraštukų, pasakų (parinktų pagal temas), žiūrėjome filmukus, mokėmės raidę Š, tyrinėjome, skaičiavome, stebėjome vabalus gamtoje, susipažinome su vabalų gyvenimo ypatumais, aiškinomės, ar vabalai turi namus kur juos galima rasti.

N U O T R A U K O S

2020 m. balandžio 14–17 d.

Ši savaitė tęsėsi darbuojantis elektroninėje erdvėje. Džiaugiamės tėvelių ir vaikučių aktyvumu. Ačiū.

Savaitės temos:

  1. Sėklų karalystė.
  2. Lyginimas pagal du požymius.
  3. Žalia spalva.
  4. Raidė S.
  5. Ką ir kaip dirba ūkininkai?

                     Kūrėme: ,,Spalvota saulytė“ (erdvinis darbelis, karpymas, klijavimas), ,,Gėlytė“ (aplikacija iš siūlų, spalvotų popierėlių, žirnių, pupelių, gamtinės medžiagos), ,,Marginimas“ (antspaudavimas daržovių antspaudais), ,,Raidė S“ (piešimas, aplikavimas), ,,Žalias lapelis“ (marginimas įvairiomis žaliomis priemonėmis: dažais, spalvotu popieriumi, plastilinu, gamtine medžiaga), ,,Mašina“ (konstravimasis iš popierinių dėžučių), ,,Žirnis“ (plastilinas, gamtinė medžiaga).

                      Klausėmės eilėraštukų, pasakų (parinktų pagal temas), žiūrėjome filmukus, mokėmės raidę S, tyrinėjome, skaičiavome, stebėjome, susipažinome su įvairiomis sėklomis, aiškinomės, kur sėklas galima rasti, ko reikia, kad jos dygtų ir gerai augtų daigai. Susipažinome su žemės dirbimo technika, ką ir koks padargas atlieka.

N U O T R A U K O S

Veiklos 2020 m. balandžio 6–10 d.

Ši savaitė tęsėsi darbuojantis elektroninėje erdvėje. Džiaugiamės tėvelių ir vaikučių aktyvumu. Ačiū.

Savaitės temos:

  1. Velykų papročiai ir tradicijos.
  2. Naminiai paukščiai.
  3. Margutis 
  4. Raidė U.
  5. Sąvokos už – prieš, į kairę – į dešinę.

                      Kūrėme: ,,Gaidžiukas“ (erdvinis darbelis, karpymas, klijavimas), ,,Viščiukas“  (aplikacija iš siūlų, spalvotų popierėlių, žirnių, pupelių), ,,Višta“ (piešimas rankytės apvedžiojimo pagalba, karpymas, klijavimas, piešimas apvalaus daikto pagalba), ,,Margučių laikiklis“ (erdvinis darbelis iš kiaušinių dėklo, spalvinimas), ,,Margutis“ (marginimas įvairiomis priemonėmis: dažais, spalvotu popieriumi, plastilinu), ,,Zuikutis“ (lankstymas), ,,Plunksnos“ (piešimas ir štampavimas plunksnos pagalba), ,,Paukščio lizdas“ (karpymas, klijavimas).

                      Klausėmės eilėraštukų, pasakų (parinktų pagal temas), mokėmės raidę U, tyrinėjome, skaičiavome, stebėjome, susipažinome su naminiais paukščiais, muzikavome, sportavome.

N U O T R A U K O S

2020 m. kovo 30, 31 d., balandžio 1–3 d.

      117Ši savaitė buvo kitokia tiek auklėtojoms, tiek tėveliams – teko dirbti žiūrint į ekraną. Auklėtojos ruošė užduotėles vaikams elektroninėje erdvėje. Teko parinkti tokias užduotėles, kurias vaikai galėtų atlikti turimomis priemonėmis, padedant arba nepadedant tėveliams. Aktyvumas kiekvieną dieną buvo stulbinantis – vaikai dirbo iš peties. Šauniai darbavosi ir tėveliai.

      Labai labai tuo džiaugiamės.

      Savaitės temos:

  1. Parlekiantys paukščiai, inkilas.
  2. Geometrinės figūros.
  3. Ginčas. Kas tai?
  4. Raidė Č.
  5. Sąvokos didelis – mažas.

                     Kūrėme: ,,Pempė“ (erdvinis darbelis, karpymas, klijavimas, piešimas), ,,Pempės lizdas“ (aplikavimas, karpymas, skaičius 4, spalvos – juoda ir pilka), ,,Č“ (piešimas, aplikavimas), ,,Varnėnas“ (karpymas, klijavimas), ,,Inkilas“ (geometrinių figūrų kirpimas, įvardinimas, klijavimas), ,,Gandras“ (aplikacija naudojant vatos tamponėlius ir ausų krapštukus), ,,Gandro lizdas“ (įvairios priemonės: tampomas popierius, siūlai, gamtinė medžiaga, popierius).

                      Šią savaitę ne tik kūrėme, bet ir klausėmės eilėraštukų, žiūrėjome video filmukus (parinktus pagal temas), mokėmės raides, kartojomės spalvų pavadinimus, aptarėm geometrinių figūrų pavadinimus.

                      Savaitės deimančiukai:

  •  su tėveliu padarytas TIKRAS inkilas :);
  •  namuose nėra juodo popieriaus? Rasta išeitis – nuspalvinom baltą juoda spalva! :)
  • N U O T R A U K O S