Kalbėjomės šiomis temomis: „Kodėl minima 40–ties paukščių diena?“, „Naminiai ir laukiniai paukščiai: kūno dalys, balsai“, „Kam reikalingas vanduo?“, „Kas gaminama iš medžio?“
Kūrėme: „Paukštis“ (piešimas kreidelėmis, spalvinimas), „Plunksna“ (piešimas naudojant pūtimo techniką), „Ananasas“ (spalvinimas guašu), „Rožytės“ (gamtinė medžiaga, modelinas, apskritimo forma), „Kam reikalingas vanduo“ (aplikavimas, piešimas), „Laivelis“ (lankstymas, piešimas).
Gamtoje stebėjome grįžtančius paukščius, skaičiavom, klausėm jų balsų, ieškojom iškabintų inkilų. Stebėjome upelio tėkmę, plukdėme laivelius.
Tyrinėjome, kas pagaminta iš medžio. Stebėjome, kaip apdorojamas medis. Bandėme nusakyti jo bruožus: švelnus, šiurkštus, sunkus, lengvas, šviesus, tamsus. Uodėme ką tik apdoroto medžio kvapą.